Vacatures penningmeester en administrateur parochiebestuur

18 september 2024

Vacature: Penningmeester Parochiebestuur

Heb jij ervaring met financiën en wil je die inzetten voor de parochie? Wij zijn per 1 januari 2025 op zoek naar een nieuwe penningmeester. De huidige penningmeester heeft een solide basis gelegd, waarop jij verder kunt bouwen. Je krijgt de ruimte om verbeteringen door te voeren om de financiële functie verder te verstevigen. Naast het beheer van de parochie speel je ook een cruciale rol in de ontwikkeling van onze geloofsgemeenschap door mee te werken aan het realiseren van de missionaire toekomstvisie.

Vacature: Penningmeester Parochiebestuur

Download hier de uitgebreide omschrijving en contactgegevens van de vacature voor penningmeester van het parochiebestuur

DOWNLOAD

Vacature: Administratief ondersteuner

Heb jij oog voor detail en affiniteit met financiën? Wil jij je talent inzetten voor onze parochie? Dan zijn wij op zoek naar jou! We zoeken een administrateur die de penningmeester ondersteunt in het uitvoeren van administratieve taken voor het financiële beheer van onze geloofsgemeenschap.

Vacature: Administratief ondersteuner

Download hier de uitgebreide omschrijving en contactgegevens van de vacature voor administratief ondersteuner  van de penningmeester van het parochiebestuur

DOWNLOAD
Vredesweek 14 t/m 21 september