26 oktober bijeenkomst Met Hart & Ziel in Antoniuskerk Dordrecht

13 oktober 2024

Op zaterdag 26 oktober vindt onze volgende bijeenkomst van Met Hart & Ziel plaats in de Antoniuskerk in Dordrecht. Na de eucharistie van 10.00 uur drinken we koffie en thee en zien we elkaar in de parochiezaal.

Misschien is het gemis nog heel pril, misschien is het langer geleden dat je een dierbare bent verloren. Dat kan je partner zijn, een kind, een ouder, een vriend of vriendin. Misschien ben je je baan kwijt of is je relatie verbroken. We worden allemaal vroeg of laat in ons leven geconfronteerd met allerlei soorten verlies en teleurstellingen. Hoe fijn is het dan als er een hand op je schouder komt, een gesprek, een glimlach…

Aan de hand van allerlei korte vragen gaan we met elkaar in gesprek of luisteren we naar elkaar over verlies. Vragen als: Wat is je mooiste herinnering aan hem of haar? Welke hulp heeft je er doorheen gehaald? Waar vind je troost? Welke herinnering houd je graag levend? Enzovoort.

U bent van harte welkom.

Kernteam Met Hart & Ziel

22 oktober eerste avond over de geschiedenis van de Karmel
21 oktober 2024