2 november één gezamenlijke viering Allerzielen

9 oktober 2024

Vanouds gedenkt de Kerk op Allerzielen 2 november de overledenen van het afgelopen jaar. We staan stil bij het verlies van onze dierbaren en noemen hun namen. Daarbij steken we een kaarsje op, een lichtpuntje dat mag schijnen in het verdriet en de leegte die onze dierbaren achterlaten. We bidden God dat Hij de leegte mag vullen met zijn liefde en dat de overledene de plek mag innemen in het hemelse Vaderhuis dat Christus voor hem en haar heeft bereid (Joh. 14).

Dit jaar is er in onze parochie één parochiële viering van woord en gebed op Allerzielen, waarin de voorgangers van de uitvaarten gezamenlijk zullen voorgaan.

Deze viering vindt plaats om 15.00 uur in de Antoniuskerk aan de Burg. De Raadtsingel 45 te Dordrecht, schuin tegenover het NS-station.

U bent van harte uitgenodigd, ook als uw dierbare reeds langer geleden is overleden of als u op Allerzielen om Gods bijstand wilt bidden, voor u of voor een ander.

Na afloop van de viering bent u uitgenodigd om een kopje koffie of thee te drinken in de pastorie.

Pastoraal team

22 oktober eerste avond over de geschiedenis van de Karmel
21 oktober 2024
Oktober: rozenkrans bidden in de Nicolaaskerk