24 september bijeenkomst Met Hart & Ziel

14 september 2024

Bent u onlangs of wat langer geleden een dierbare verloren? Wegen andere vormen van verlies u zwaar, zoals dementie van een dierbare, verlies van werk, zekerheden, een dierbare door scheiding, verslaving, enzovoort? Weet u dan welkom bij de viering en samenkomst van Met Hart & Ziel.

Op dinsdag 24 september vindt de eerste bijeenkomst van Met Hart & Ziel van het nieuwe seizoen plaats. Met Hart & Ziel zijn samenkomsten waarbij we de eucharistieviering, ontmoeting en gesprek met elkaar combineren.

We starten om 9.30 uur met een eucharistieviering in de kapel van de Heilig Hart-kerk te Zwijndrecht. Deze kapel bevindt zich in de oude pastorie naast de kerk (toegang via de voordeur). Aansluitend ontmoeten we elkaar rond koffie en thee, we luisteren naar een inleiding en gaan met elkaar in gesprek. De bijeenkomst duurt tot ongeveer 12.00 uur.

Pastor Sander Verschuur leidt de bijeenkomst in. Aanmelden is niet nodig. Welkom!

Pastoraal team

Vacatures penningmeester en administrateur parochiebestuur
18 september 2024
Vredesweek 14 t/m 21 september